آموزش صفر تا صد لینکدین آکادمی اینفوگرام | WikiHola
در ادامه آموزش لینکدین می خواهیم 20 راهکار اساسی برای ایجاد یک پروفایل قدرتمند و کارآمد در لینکدین، به شما ارائه کنیم. این شبکه عظیم کسب و کارها که این روزها با استقبال بی نظیری روبرو شده است، منبع بی نظیر برای افرادی است که به دنبال کسب و کارهایی ویژه برای خود هستند. این سطح دسترسی ها عضویتی در لینکدین به شما می دهد که بتوانید ویژگی ها و قابلیت جدیدی به حساب کاربری خود، اضافه کنید. شما میتوانید با عضویت و فعالیت در این گروه ها، با افراد جدید بسیاری آشنا شوید. البته پیشنهاد میکنم در گروه هایی عضو شوید که مربوط به حیطه فعالیت شماست و هدفتان از عضویت، یادگیری و یاددهی باشد نه اینکه صرفا به قصد افزایش دنبال کننده در آنها وارد شوید. بخش دیگری در پروفایل لینکدین شما قرار دارد که در آن باید خلاصه ای از خودتان و فعالیت ها را به اشتراک بگذارید.
- مهم است تخصصهایی را در این قسمت بنویسید که به شما کمک میکنند کلمات کلیدی خود را بیشتر تکرار کنید.
- به راحتی میتوانید افراد و سازمانهای مرتبط با تخصص خود را پیدا کنید و یا آنها شبکه تشکیل دهید.
- در بخش عنوان درست که شما محدودیت تعداد کلمه دارید، اما بهتر است عنوانی را قرار دهید که بیشتر به چشم شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ بیاید.
- برای این منظور نباید هیچ گونه محدودیتی را روی آن اعمال کنید.
- این برنامه از طریق دو رابط بسیار مشهور خود یعنی وبسایت و برنامههای موبایلی، اقدام به خدماتدهی به کاربرانش کرده است.
- در پروفایل خود قسمت skill & endorsement را پیدا کنید و روی مهارت مورد نظری که تایید گرفته، کلیک کنید.
با پیروی از منطق صفر یا یک شبکهسازی خود را توسعه و گسترش دهید. پس از اینکه اطلاعات اساسی و اصلی خود را تکمیل کردید روی گزینه «Improve your profile» ضربه بزنید و سایر ویژگیهایی که لینکدین برایتان تدارک دیده است را پر کنید. احتمالا شما هم شنیدهاید که عکسها با هزاران کلمه برابری میکنند! پس عجیب نیست اگر بگوییم که عکس پروفایل شما مهمترین بخش از نمایه حرفهایتان خواهد بود. افراد در لینکدین یا شما را از قبل میشناسند یا احتمالا شما را بر اساس جستجو در لینکدین پیدا میکنند. جالب است بدانید روزانه بیش از یک میلیارد جستجو در لینکدین صورت میپذیرد.
نیازمندی های شرکت در دوره چیست؟
در واقع با پیامهای اسپانسردار روی هدفگیری مخاطبانتان تمرکز میکنید. لینکدین ابزاری را ایجاد کرده است که کاربران را طبق مهارتها، سلایق و تخصصی که دارند، گروهبندی میکند و پیامهای اسپانسردار هم بر اساس این اطلاعات برای کاربران مرتبط ارسال میشود. به عنوان مثال اگر یک کاربر در حوزه طراحی صنعتی فعالیت دارد، تبلیغاتی مرتبط با همین حوزه برای او ارسال میشود. معمولا زمانی که در مورد بازاریابی شبکههای اجتماعی صحبت میشود، برخی از مدیران مشاغل ترجیح میدهند تا برای اطلاعرسانی و معرفی برند و محصولات خود سراغ اینستاگرام مارکتینگ، توییتر یا فیس بوک بروند.
درخواست مشاوره رایگان
هر چقدر مهارتها بهصورت لیست شده و مرتب باشند، بهتر است. فارغالتحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرینها و پروژههای الزامی دارد. بسیار دوره مفیدی بود حتی برای من که از 2018 توی لینکدین بودم.
شما می توانید به راحتی و با چند سرچ ساده موقعیت شغلی مورد نظرتان را در این پلتفرم پیدا کنید. این ویژگی به تنهایی برای ایمان آوردن به دیدن آموزش لینکدین کافی است. تمامی فعالیت هایی که در لینکدین صورت می گیرد نیز پیرامون کار و کاریابی است. به طور مثال شما می توانید با استفاده از این شبکه اجتماعی با فعالان حوزه خودتان، از مبتدی گرفته تا حرفه ای آشنا شوید و شروع به تیم سازی کنید.
قدم آخر: ساختن یک پروفایل به یاد ماندنی