اخبار مربوط به Square Enix در مصاحبهای با خروجی ژاپنی 4gamer.net منتشر شد، جایی که نائوکی یوشیدا از Square Enix تأیید کرد که این استراتژی از نظر جذب بازیکنان بیشتر به بازیهای این شرکت سودمند است و همچنین بیان کرد که رایانه شخصی بزرگترین مخاطب بازی است. بازی یوشیدا که به طور خاص در این مصاحبه به آن پرداخته شد، Fantasian Neo Dimension بود – یک CRPG آینده که توسط Mistwalker Corporation توسعه یافته و توسط Square Enix منتشر شده است، با برنامه ریزی شده برای راه اندازی چند پلتفرم در 5 دسامبر 2024 – اما به نظر می رسد یوشیدا به این موضوع اشاره می کند که این بازی جدید The این سیاست در آینده برای بازی های بیشتری اعمال خواهد شد. به نظر می رسد هر دو اعلامیه اسکوئر انیکس و یوبی سافت انگیزه تجاری داشته باشند.
در طول مصاحبه، یوشیدا به این واقعیت اشاره کرد که استراتژی انتشار همزمان کار بیشتری را به سمت توسعه کار اضافه کرده است، احتمالاً به دلیل توسعه و پورت شدن بازی در همان زمان، اگرچه او اظهار داشت که کار اضافی تاکنون نتیجه داده است. به دلیل افزایش علاقه مصرف کنندگان طبق گفته SteamDB، در حال حاضر، Fantasian Neo Dimension کمی بیش از 2000 دنبال کننده در Steam دارد، اگرچه این احتمالاً به دلیل این واقعیت است که این یک IP جدید در یک سبک خاص است. یوشیدا انتظار دارد این بازی نوبتی بیشترین مخاطب را در نینتندو سوییچ جذب کند.