حالا بریم سر اصل قضیه، یعنی طراحی اتاق فرار که در اینجا به طور موجز و خلاصه مراحلشو براتون میگم، البته قبل از هر کاری توجه داشته باشین که انجام این مراحل خیلی قطعی نیست و می تونه بر اساس سلیقه و نیازمندی های شما تغییر کنه. اسکیپباکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربهی هیجانانگیز اسکیپروم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم میکند. با دوستان، خانواده یا همکاران فکر کنید، سرنخها را کنار هم بچینید، راه خروج از مخمصهای که در اون گرفتار شدید رو پیدا کنید و مأموریتتون رو به پایان برسونید… اتاق فرار آموزشی می تواند در آموزش مهارت مدیریت زمان بسیار مفید باشد. مدیریت زمان مهارتی است که معمولاً به طور صریح در مدرسه آموزش داده نمی شود. اتاق فرار آموزشی یک راه سرگرم کننده برای آموزش دانش آموزان است که چگونه زمان خود را مدیریت کنند.
چیدمان صحیحی از گیشههای متنوع میتواند این دست از مخاطبان را از طریق سایر گیشهها مانند لیزرتگ به مشتریانی وفادار تبدیل نماید. قابل توجه است که هزینه یک سانس بازی اتاق فرار از بسیاری بازیها بیشتر بوده و ماهیتاً یک تفریح لوکس به شمار میرود. این نکته با مخفی کردن جزییات یک معما در گوشهوکنار اتاقها تفاوت بسیاری دارد. در اتاقهای فرار بزرگتر معمولا میتوانید اعضای گروهتان را به تیمهای کوچکتری تقسیم کنید تا هر کدام هدف مشخصی را در پیش بگیرند. با در نظر گرفتن ارتباط محدود و از پیش مشخصشدهی افراد در این رویدادها، امکان همکاری پیوسته در روند بازی از هر چیزی مهمتر است. چنین ویژگیای تنها با طراحی غیر خطی و دقیق معما فراهم میشود.
- یافتن گنجینههای قفل شده، حل معماییهایی که برای باز کردن گنجینهها به آنها نیاز دارید، به دست آوردن کدها یا راه حلهای پنهانشده و در نهایت باز کردن گنجینهای که تمام این روند را به خاطرش پشت سر گذاشتهاید.
- این میزان سختی در طرح معماها و پازل ها مورد نیاز است زیرا در این بازی دانش آموزان می توانند شکست را تجربه کنند.
- در مسیر تصحیح سناریو همه جنبه ها و نکات ریز رو در نظر بگیرین تا در انتها به سناریویی متفاوت و خاص برسید.
- هر گونه وسیله ( گاوصندوق، درها، کمدها و…) خراب در داخل اتاق، می تواند علاوه بر ایجاد مشکل در حین بازی، یک ضد تبلیغ باشد و اعتبار مجموعه را زیر سوال ببرد.
بهطورکلی در این مدت، آنها یک برنامهریزی کلی برای کار گروهی خود انجام میدهند، در این مرحله از بازی، موسیقی باید آرام و با صدای کم باشد. موسیقی باید مرموز و با ظرافت خاصی انتخاب شده باشد و بهمرور چالشبرانگیز شود. خب، قبل اینکه بحث لوکیشن رو شروع کنیم، لازمه مسئلهای که اول این مقاله گفتیم رو all escape یادآوری کنیم. برای طراحی اتاق فرار، هر کدوم از این مراحلی که گفتیم ممکنه قبل یا بعد از دیگری بیان بشن و حتی روی هم تاثیر بذارن. مثلاً خیلی وقتا شده که سازندههای بازی با توجه به لوکیشن و فضایی که در اختیار دارن، ژانر و سناریو رو انتخاب میکنن و این اصلاً اشتباه نیست. ژانر ماجرایی یکی از محبوبترین ژانرها در بازیهای کامپیوتری است.
مرحله سوم برای مخفی کردن قطعات پازل:
پشتیبانی ویرا پارک از مشتریان خود محدود به موارد ذکر شده نبوده و در صورت تمایل سرمایهگذار پس از. برای نیل به این هدف در تمام هفته مشتاق به شنیدن صدای گرم شما هستیم. چنانچه گذرواژه خود را به یاد نمی آورید روی دکمه ارسال گذرواژه جدید کلیک کنید. • به عنوان مثال دیگر، برای یک اتاق با موضوع باستان شناسی، یک سند رمزگشایی می تواند در داخل یک کتاب پنهان شود. هزینه رزرو از روز شنبه تا چهارشنبه برای هر نفر 130 هزار تومان و روزهای پنجشنبه و جمعه 150 هزار تومان می باشد.
· اتاق فرار احضار
زمانی که هدفی را برای خود برمیگزینید، توجه کنید که این اهداف باید در شما شور و انگیزه به وجود آورند؛ یعنی باید مطمئن شوید که این اهداف برای شما اهمیت دارند و رسیدن به آنها را برای خود ارزش میدانید. اگر شما به نتیجه کار بیعلاقه باشید و یا اهداف نامربوطی انتخاب کرده باشید، شانس شما در عملی کردن آنها کم و کمتر میشود. درواقع انگیزه، یک شاهکلید برای دستیابی به اهداف محسوب میشود. همه میدانند که جدول زمانی بیشتر افراد را به فعالیت وامیدارد. پس جدول زمانی را برای خودتان و تیمتان تنظیم کنید و مطابق آن عمل کنید. جدول زمانی را واقعی و منعطف نگهدارید، با این روش میتوانید روحیه بالایی به دست آورید.
تجهیزات اتاق فرار راه اندازی اتاق فرار قفل ماسک تجهیزات الکتریکی اتاق فرار | allescape