طبق گفته SteamDB، از زمان عرضه در ژانویه امسال، Prince of Persia The Lost Crown تا حدودی یک شکست تجاری بوده است، با حداکثر تعداد بازیکن در Steam که تنها 1446 بازیکن است. Insider Gaming گزارش می دهد که The Lost Crown تا 1 میلیون نسخه در نسخه های PS5، Xbox و PC فروخته است و باعث شد یوبی سافت آن را یک شکست تجاری بداند. علیرغم اینکه اساسا اعتراف کرده است که The Lost Crown به اندازه کافی سودآور نبود، به نظر می رسد یوبی سافت می خواهد درها را برای نسخه های آینده در فرنچایز شاهزاده ایرانی باز بگذارد و گفت: “ما می دانیم که بازیکنان این برند را دوست دارند و یوبی سافت هیجان زده است که شاهزاده ایرانی بیشتری را به ارمغان بیاورد. به زندگی.” تجربیات پرشیا در آینده.
گزارش شده است که صاحبان صنعت به Insider Gaming گفته اند که تیم سابق Prince of Persia بین سه پروژه جداگانه در Ubisoft Montpellier تقسیم شده است. اگرچه شواهد محکمی وجود ندارد که نشان دهد یوبیسافت ممکن است تیم شاهزاده ایرانی را به چه پروژههای دیگری تبدیل کرده باشد، شایعاتی وجود دارد که آنها در حال کار بر روی Beyond Good and Evil 2، بازی بعدی Ghost Recon و یک بازسازی Rayman هستند که به نظر میرسد باشد… در تجارت باشید.
اگرچه Prince of Persia The Lost Crown بیشتر از روحیه پلتفرمینگ بازی های اصلی شاهزاده ایرانی برخوردار بود، اما این یک انحراف از فرمولی بود که باعث شده بود عناوین AAA گذشته مورد استقبال مخاطبان بازی قرار بگیرند. در عوض، یوبیسافت IP را به ترکیبی مترویدوانیا تبدیل کرده است و به نظر میرسد به دنبال سود بردن از هیاهوی بازیهایی مانند Dead Cells، Hollo Knight و بازیهای Ori است. در حالی که The Lost Crown با استقبال منتقدان و عمومی موفقی روبرو شد و امتیاز مثبت 84 درصدی را در SteamDB کسب کرد، اما آنطور که یوبی سافت انتظار داشت میلیون ها نسخه به فروش نرسید، یعنی قطع شد.