از جمله آنها می توان به بازسازی بازی اصلی Witcher در سال 2007 با نام Project Canis Majoris اشاره کرد که توسط استودیوی لهستانی Fool’s Theory تحت نظارت خلاقانه CD Projekt Red توسعه یافته است. استودیو مستقر در بوستون The Molasses Flood نیز در حال کار بر روی یک عنوان اسپین آف منحصر به فرد است که نوید یک “رویکرد غیرمعمول” را به فرانچایز می دهد. علاوه بر این، CD Projekt Red موتور RED خود را به نفع Unreal Engine 5 برای همه پروژههای جدید کنار گذاشته است. در حالی که این استودیو به طور مشخصی در جدول زمانی تولید خود سخت مانده است، با توجه به سابقه CD Projekt Red در اولویت دادن به کیفیت بر سرعت، یک تخمین تقریبی این است که دوره توسعه برای یک بازی با این کالیبر به دو تا پنج سال زمان نیاز دارد. این شرکت همچنین برنامههایی را برای توسعه عنوان آینده Cyberpunk از محل بوستون خود و با پشتیبانی تیمهای ونکوور و ورشو فاش کرد.