مشارکت Mattel با Outright Games بر استراتژی آن برای تعمیق تعامل در بخش بازیهای دیجیتال، استفاده از برندهای نمادین برای ایجاد تجربیات قانعکننده برای بازار جهانی تاکید میکند. در سال 2023، Mattel Digital Games به یک نقطه عطف بزرگ دست یافت و به 48 میلیون بازیکن فعال ماهانه رسید که توسط موفقیت هایی مانند Barbie DreamHouse Tycoon و Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged هدایت می شد. با نزدیک شدن به هشتادمین سالگرد تاسیس Mattel، این شرکت آماده است تا ردپای دیجیتالی خود را با ارائه اسباببازیهای بیشتر در پلتفرمهای بیشتر گسترش دهد و با طرفداران در هر سنی طنینانداز شود.
مایک دیلت، رئیس جهانی بازیهای دیجیتال در Mattel میگوید: «متل در تعهد خود به ارائه تجربههای سرگرمکننده و خلاقانه بازیهای دیجیتالی که جهان بسیاری از فرنچایزهای محبوبش را برای طرفداران در سراسر جهان گسترش میدهد، با تمام قوا پیش میرود.» “یک عنصر مهم این استراتژی انتخاب شرکای مناسب است، به همین دلیل است که ما بسیار خوشحالیم که این همکاری چند ساله را با Outright Games اعلام می کنیم.”
استفانی مالهام اضافه کرد: «در Outright Games، ما به خود افتخار میکنیم که دنیای IPهای نمادین را به بازیهای ویدیویی ارزشمند گسترش میدهیم – کار با Mattel فرصتی هیجانانگیز برای ترکیب تخصص ترکیبی ما برای ایجاد بازیهای ویدیویی جدید جذاب و قابل دسترس با فرنچایزهای جهانی محبوب Mattel فراهم میکند.» . ، مدیر عامل Outright Games. ما بسیار هیجانزدهایم که میبینیم این رابطه توسعه مییابد، همانطور که به طرفداران Barbie، Monster High و Matchbox در تمام سنین راهی جدید و هیجانانگیز برای لذت بردن از این فرنچایزهای محبوب ارائه میکنیم.»
Outright Games به دلیل تولید بازیهای باکیفیت که تمام خانواده میتوانند از آن لذت ببرند، شناخته شده است، و آنها را به توسعهدهندهای عالی برای زنده کردن فرنچایزهای محبوب Mattel در کنسولهای بازی تبدیل میکند. این اسباببازیها برای ارائه طیف گستردهای از تجربیات، از ماجراجوییهای رانندگی رقابتی و پرسرعت از Matchbox گرفته تا داستانهایی که بر کار گروهی تأکید دارند و دوستی باربی و هیولا را تقویت میکنند، طراحی شدهاند. جزئیات بیشتر در مورد هر بازی، از جمله تاریخ انتشار و ویژگی ها، در ماه های آینده اعلام خواهد شد.