پس از راهاندازی نسخه بتای باز RTX Remix در ژانویه، امروز ویژگیها و پیشرفتهای جدیدی را معرفی میکنیم که مهمترین آن اضافه شدن NVIDIA DLSS 3.5 به همراه Ray Reconstruction است، یک مدل هوش مصنوعی که تصاویر ردیابی پرتویی با کیفیت بالا برای ردیابی پرتوهای شدید ایجاد میکند. بازی ها و برنامه های کاربردی. علاوه بر این، ما نگاهی به برخی از کارهای انجام شده بر روی مدهای RTX Remix می اندازیم و Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project را بررسی می کنیم تا قابلیت های مجموعه ابزار را نشان دهیم.
ارتقاء NVIDIA RTX Remix به DLSS 3.5 با بازسازی اشعه
ماه گذشته، پورتال را با RTX بهروزرسانی کردیم تا پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3.5 را با Rey Reconstruction اضافه کنیم. این رندر عصبی پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی، تکنیکهای رندر قبلی را برای افزایش دقت، پاسخگویی و کیفیت جلوههای ردیابی پرتو بهینه میکند و به همه گیمرهای GeForce RTX تجربه بهتری میدهد.
در حال حاضر، DLSS 3.5 با بازسازی اشعه به جعبه ابزار ویرایش NVIDIA RTX Remix اضافه شده است و راه را به روی بسیاری از عناوین کلاسیک با تصاویری با کیفیت بالا باز می کند. تنها با چند کلیک، حالتهای RTX Remix را میتوان به DLSS 3.5 بهروزرسانی کرد و ردیابی اشعه را مانند پورتال با RTX افزایش داد.
DLSS 3.5 به همراه Ray Reconstruction به ویژه در ابزار ویرایشی مانند RTX Remix مفید است، زیرا محتوای متنوعی را مدیریت می کند که معمولاً برای ساکنان سنتی که با دست کوک می شوند چالش برانگیز است. ویراستاران نیازی به نگرانی در مورد تنظیم دستی محیطهای صحنه و شرایط نوری مختلف ندارند، زیرا مدل هوش مصنوعی که Reconstruction Ray را تقویت میکند قبلاً برای سناریوهای مختلف آموزش دیده است و میتواند به طور خودکار سازگار شود.
علاوه بر افزودن Ray Reconstruction به نسخه بتای باز Remix، ما در حال معرفی جعبه ابزار جدید و بهبودهای زمان اجرا هستیم که کیفیت تصویر ویرایش شده را بهبود می بخشد، سازگاری را افزایش می دهد و فرآیند ویرایش را آسان تر می کند. پنج مورد از این تغییرات مربوط به انجمن GitHub ما است که کد جدیدی را ارائه کرده است که اکنون در Remix ادغام شده است:
- توسعه دهنده مود “pixelcluster” به لطف بهبود درایورهای RADV، نحوه اجرای حالت های RTX Remix را برای کاربران Steam Deck و Linux AMD بهبود بخشیده است.
- توسعهدهنده مود “mmdanggg2” بهبودهایی در سازگاری چراغهای کنترل از راه دور ایجاد کرده است و باعث میشود هنگام تغییر یا تغییر مسیر بهدرستی بهروزرسانی شوند.
- توسعهدهنده مد “jdswebb” بهبودهایی را در نحوه عملکرد زمین و سایر ویژگیها با بازیهایی که از سیستم مختصات چپ استفاده میکنند، ایجاد کرده است.
- توسعه دهنده مود “xoxor4d” چندین پیشرفت ایجاد کرده است که فرآیند علامت گذاری بافت را ساده می کند، که برای تنظیم صحیح بازی با RTX Remix ضروری است.
- توسعه دهنده مود xoxor4d همچنین گزینه ای برای استفاده از AABB ها برای تمایز بین نمونه ها اضافه کرده است، بنابراین آنها را در فریم ها بهتر ردیابی می کند. برای گیمرها، این به معنای وجود شبح و سوسو کمتر برای حرکت اجسام و مش های متحرک است. تفاوت در مثال از سناریوی تست زیر را ببینید.
اگر شما یک توسعهدهنده مد هستید که علاقهمند به همکاری با ما برای بهتر کردن RTX Remix هستید، یاد بگیرید که چگونه کد را در GitHub منبع باز RTX Remix مشارکت دهید.
اگر کاربر RTX Remix بتا هستید، با باز کردن NVIDIA Omniverse Launcher و کلیک کردن روی منوی کنار دکمه “راه اندازی”، آخرین به روز رسانی را نصب کنید. به روز رسانی برنامه RTX Remix همچنین آخرین نسخه RTX Remix Runtime را در اختیار شما قرار می دهد که حاوی DLSS 3.5 Ray Reconstruction است، یا می توانید آخرین نسخه RTX Remix Runtime را از GitHub دانلود کنید.
RTX Remix Runtime قدیمی را در پروژه های مودینگ خود جایگزین کنید و با دنبال کردن دستورالعمل های اینجا به همه بازیکنان اجازه دسترسی به Ray Reconstruction را بدهید.
اگر میخواهید برای اولین بار RTX Remix Beta را امتحان کنید، NVIDIA RTX Remix Open Beta را دانلود و نصب کنید تا به تمام ویژگیهای آن، از جمله ابزارهای هوش مصنوعی مولد که میتوانند بافتها را با افزایش وضوح و افزودن خواص مواد PBR، بهبود بخشند، دسترسی داشته باشید. اگر مطمئن نیستید که به چه چیزی نیاز دارید یا چگونه از RTX Remix استفاده کنید، لیست کامل Remix ما را در اینجا بررسی کنید.
برای یادداشتهای انتشار کامل برای نسخه جدید، به اینجا سر بزنید.
مشاهده مد RTX Remix
در ModDB و RTX Remix Showcase Discord، موددرها پروژه های RTX Remix در حال توسعه خود را آپلود و مستند می کنند. این فایلها از فایلهای rtx.conf تا فعال کردن ray tracing و DLSS در بازیهای کلاسیک، تا نسخههای کاملاً بازسازیشده مانند Portal با RTX، Portal: Prelude RTX، و Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project را شامل میشود. بیایید نگاهی به سه حالت در حال پیشرفت برای RTX Remix در زیر بیندازیم تا ببینیم جامعه چگونه از جعبه ابزار قدرتمند آن استفاده می کند.
Dark Messiah of Might and Magic با فناوری wiltOS طراحی شده است
تیم کوچکی از مددرها تحت عنوان wiltOS Technologies در حال به روز رسانی RPG اول شخص Ubisoft و Arkane Studios در سال 2006 در دنیای Might & Magic Fantasy هستند.
WiltOS Technologies برای نشان دادن پیشرفت خود، اسکرینشاتهای انحصاری جدیدی از Dark Messiah of Might، Magic Co-Op و RTX Remix Mod با بافتهای بهبودیافته، مدلهای بازطراحیشده، افزایش جزئیات هندسی، ردیابی پرتوهای کامل، و NVIDIA DLSS 3.5 با بازسازی ری به اشتراک گذاشته است. با بازسازی پرتو، وضوح بافت بهبود مییابد، دقت ردیابی پرتو بهبود مییابد، و رندر شفافیت افزایش مییابد.
می توانید پیشرفت wiltOS Technologies را در این پروژه عالی در ModDB و Knockout دنبال کنید! YouTube، RTX Remix Showcase Discord.
اگر یک مود هستید و میخواهید به تیم فناوریهای wiltOS کمک کنید، با رهبر و خالق پروژه دیوید ویلتوس در توییتر تماس بگیرید یا مستقیماً با مراجعه به وبسایت آنها درخواست دهید. همچنین، اگر بازخوردی دارید، تیم مایل است از شما بشنود، بنابراین آنها می توانند مد بهتری ایجاد کنند – از طریق پیوندهای بالا با ما تماس بگیرید.
Deus Ex Echelon Renderer، اثر Ono Jongbloed
Ion Storm's Deus Ex یکی از بازیهای PC با بالاترین امتیاز در تمام دوران است، اما قبلاً با RTX Remix سازگار نبود. این در حال حاضر با نسخه جدید Echelon Renderer Onno Jongbloed تغییر کرده است، که یک آهنگ رندر استاتیک سازگار با Remix اضافه میکند و بازیکنان را قادر میسازد تا در نهایت کلاسیک بسیار محبوب را ارتقا دهند.
اگرچه این در روزهای اولیه کار در حال انجام است، در حال حاضر قابل اجرا است، اکنون چراغ ها به طور کامل ردیابی می شوند، و بازسازی پرتو DLSS وضوح بافت و دقت ردیابی پرتو را بهبود می بخشد.
برای دانلود و اجرا بر روی سیستم GeForce RTX خود، دستورالعمل های اینجا را دنبال کنید و آخرین نسخه را از Github دانلود کنید. اگر کاربر مود هستید و میخواهید برای غلبه بر چالشهای باقیمانده با توسعهدهنده همکاری کنید، به کانال RTX Remix Showcase Discord پروژه بروید.
به روز رسانی پیشرفت جدید برای Half-Life 2 RTX
پروژه Half-Life 2 RTX: RTX Remix توسط چهار تیم از بهترین تیم های مودینگ Half-Life 2 در حال توسعه است که اکنون به عنوان Orbifold Studios با یکدیگر همکاری می کنند. با استفاده از آخرین نسخه بتا RTX Remix، مددرها در حال بازسازی بافتهایی با ویژگیهای PBR هستند، جزئیات هندسی بیشتری را از طریق ویرایشگر Hammer Valve اضافه میکنند و از فناوریهای NVIDIA از جمله ردیابی پرتو کامل، DLSS 3.5، Reflex و RTX IO برای ارائه تجربهای عالی برای گیمرهای GeForce RTX استفاده میکنند. .
از زمان پیشنمایش قبلی ما، استودیو Orbifold سخت مشغول بازسازی بازی با استفاده از داراییهای PBR با وضوح بالا بوده است، و از حداکثر بهرهبرداری از زمان اجرا Remix برای ادغام گرافیکهای پیشرفته در Half-Life 2. استفاده از نقشه انسداد Parallax (POM)، جهان بافتهای کلاس مانند بافتهای دیوار فلزی که در بالا نشان داده شده است عمق و خود سایهزنی شبیهسازی شده دارند، در حالی که رندر چند ضلعی موثر Remix اجازه میدهد داراییهایی با اعداد چندین برابر مدلهای اولیه ۲۰۰۴ باشد.
بیشتر بیاموزید و برای کمک به تیم در تکمیل مد در وب سایت پروژه Half-Life 2 RTX: RTX Remix ثبت نام کنید.
هم اکنون نسخه ی نمایشی RTX Remix را دانلود کنید
اگر میخواهید مدل ردیابی پرتوی خود را از یک بازی کلاسیک بسازید، نسخه بتا NVIDIA RTX Remix هماکنون با ویدیوهای آموزشی برای دانلود در دسترس است تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند. ModDB را بررسی کنید تا آخرین مدهای RTX Remix را بیابید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شتاب دهنده های RTX، مانند Omniverse، Adobe Substance، و Blender، از استودیوی NVIDIA دیدن کنید.