در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت گلد لینک.
سئو سایت یکی از ابزارهای اساسی تبیلغات دیجیتالی و راهکاری برای جلب رضایت کاربر و قرارگرفتن در صفحه اول گوگل محسوب میشود. حال که با رعایت اصول تکنیکال و تولید محتوای درست سایت خود را از نظر کیفی و کمی در حد خوبی قرار داده اید باید به دنبال تعرفه ی آن به مخاطبان باشید. گوگل در چند سال اخیر الگوریتم های متعددی را معرفی کرده است که مطابق با هر الگوریتم می توان رتبه سایت خود را افزایش داده و بعد از مدتی درصفحه اول گوگل قرار گرفت. از آنجا که در سال¬های اخیر سیاست های گوگل مبتنی بر بهینه ساختن تجربه کاربران در جستجو را مد نظر قرار می¬دهد و با توجه به رفتار کاربران رتبه بندی نتایج را بهینه می¬کند. در مورد کارهای که در بستر اینترنت صورت می گیرد، وب سایت اولین نقطه ی مناسب برای تعامل با مخاطب است بنابراین بهینه سازی آن می بایست مد نظر قرار بگیرد.
در این SEO صرفا تمرکز بر روی یک منطقه خاص است و عملیاتی که برای افزایش حضور آنلاین و تبلیغ برای مشتریان همان منطقه یا محل انجام می شود را شامل می گردد. همه فرآیندهایی که در داخل سایت برای بهینه سازی آن انجام می شود در این دسته جای می گیرد. در این مقاله درباره ی تاثیر بهینه سازی سایت برافزایش بازدید گوگل و ارتقا رضایت کاربران صحبت کردیم و اصول لازم برای آن را به طور کامل شرح دادیم. بنابراین بهترین روش برای رسیدن به این هدف استفاده از بهینه سازی مناسب مناسب است که خود فرآیندهایی را شامل می شود و در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در بهینه سازی محتوا ارائه می¬شود. در واقع شناسایی هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات صورت نمی گیرد و برای این کار به لینکسازی نیاز دارید. ابزار لازم برای این کار می تواند الکسا، ahrefs ، moz و ابزارهای مشابه مشابه باشد.
به عنوان نکته آخر لازم است که علی رغم اینکه سئو یک فرآیند زمان بر می باشد اما می بایست به صورت ماهانه یا حتی هفتگی وضعیت آن را بررسی کنید و در خواست گزارش داشته باشید تا از روند کار و اثر بخشی آن اطمینان حاصل کنید. به طورکلی فرآیند SEO می تواند در چند جنبه اساسی موثر باشد تا عملکرد کسب و کار و سایت را ارتقا بخشد. بررسی وضعیت فعلی سایت و و روند SEO آن کاری است که قبل از شروع هر چیزی و تعیین کردن مسیر سئو سفارشی باید انجام شود و نواقص آن مشخص گردد. فرآیندهایی که خارج از سایت برای افزایش نرخ بازدید و فروش سایت انجام می شود در این گروه قرار می کیرند. بهینهسازی موتورهای جستجو برای وبسایت(SEO) یکی از اساسیترین فرآیندهایی است که برای گسترش کسب و کار باید بدان پرداخته شود. بنابراین انجام اصولی که به سرعت، کیفیت و جذابیت سایت منجر شده و رضایت کاربر را به همراه دارد از ارکان اصلی SEO به شمار می رود.
اگرچه تجربه کاربری یک کمیت کیفی محسوب می شود اما گوگل ابزارهایی برای تخمین آن در دست دارد که رتبه بندی و امتیاز دهی بر اساس آن انجام می شود. لینک سازی همانند یک پل ارتباطی میان صفحات وب عمل می کند و از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی به شمار می رود. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یکی از مهمترین اهداف هر وب سایت است که البته با روش هایی از قبیل ادوردز نیز امکان پذیر است اما هزینه ی بالایی را در بردارد. SEO یا بهینه سازی سایت مجموعه¬ای از تکنیک ها و اصولی است که علاوه بر بهبود رتبه¬ی سایت در موتورهای جستجو به مناسب سازی سایت برای کاربران نیز مربوط می¬شود. اینکه با یک روش و رویکرد عمومی برای بهینه سازی همه سایت ها به یک شکل عمل شودی بازده موثری نخواهد داشت. در هر نوع صنعت یا تجارتی که باشید، الگوریتم های گوگل برای تمام سایت ها به یک شکل عمل می کنند و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و رتبه بندی با یکسری معیاری مشخص تعیین می شود. کسب رتبه¬های بالاتر در موتور جستجو با افزایش بازدیدکننده و رتبه سایت و اعتبار آن همراه خواهد بود و خوب است بدانید که تأثیر SEO در افزایش بازدید گوگل از تأثیر سایر انواع تبلیغات بیشتر است.